5 november 2012

Du är lika bra som vem som helst, även när du vågar vara någon annan än vem som helst

Hej! Har haft en relativt bra lov vecka. :)
Måndagen och tisdagen, stallet. Skrittade ju ut med älsklingen i tisdags.
Mys! ♥
I onsdags var jag bara hemma, shoppade skor med mamma som jag kan visa imorgon möjligtvis. 2 par. :) Tack mammi!
Torsdags så var jag iväg med min mormor hela dagen och bara hade det mysigt! Åt på resturang på ett hotell och sen gick vi runt och shoppade lite. Blev bara en kofta/tröja och en tunika. Kan visa dem med imorgon tillsammans med skorna. ;)
Fredags så åkte jag och mamma skridskor med några kompisar till oss. Trevligt och kul! Kände inte alls för att åka först, men sen när man väl var igår så e det kul. :)
Sen på fredag till lördag så sov jag inte hemma men hade det trevligt på annat håll ;p haha, nä, men asså ja...
Söndag låg jag i soffan hela dagen och kollade på Kenza och Tyra show på nyheter24.se. Liiiiiv jag haaar!

Idag har jag varit i skolan, träffat mina underbara kompisar och sen stack jag och Clara hem till mig, tramsade runder lite innan vi samlade oss för att plugga lite. Hon följer med mig även imorgon för samma sak. Bläääää och usch, men vi 2 har iaf kul tsm så tur är väl det! ;)

Var även i stallet idag nu på kvällen och kollade när Clara red. ;) söte Vilgot! :)
Felix var riktigt kramgo idag och när han har det humöret så vill han helst krypa innanför skinnet på mig, haha! Gulle ♥ han kladda ner mig med några typiska häst pussar oxå som han är riktigt duktig på nu faktikst! :*

// Isabel

(ny stil huh ?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!