18 november 2012

Godmorgon 18/11-12

Morshning!
Det är galet dimmigt ute, man ser ingenting! Allt är vitt! Vi hade tänkt att gå ut idag, men blir inte så just nu i alla fall, om det inte drar över snabbt... :(
Men det är mysigt inne också, brasan är tänd och så.
Fast vill verkligen ut, om inget annat så drar jag ut och joggar med min RunKeeper på mobilen! ;)

Kalaset igår va trevligt! Krängde Ballerina Marängsviss i massor, höhö! ;)
Har fått massa pengar så jag har är nu redo att betala Felix redan! :) önskar mig pengar i julklapp också men har redan så det räcker, men vill kunna handla lite annat än hästsaker med. ;)

Kommer inlägg under dagen men lättare att göra det från en dator så ska se om jag kan få tag i en sådan... ;)
Måndag imorgon, vilket betyder skola. Fast en lugn vecka framför mig!
Breaking Dawn part 2 på onsdag! :D
*hypppeer*

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en bra söndag!

    Var gärna med och tävla om ett biopresentkort på 200 kr och en FET länk för över 200 läsare! Skulle betyda sjukt ,ycket för mig, jag skulle bli så glad! Hoppas du vill vara med! :D

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!