17 november 2012

Lördag, 17/11-12

Godmorgon! Hoppas att ni har sovit gott inatt? :)
Jag hade planerat att sova lite längre idag, men nä då, jag vaknade redan klockan åtta och sen tyckte min kropp att jag skulle va vaken. Är den enda vakna i huset just nu. Till och med katten ligger och sover, brevid mig, i min säng! Fast det är bara mysigt! ;)  
Har haft noll tid över dem 2 senaste veckorna då det har varit mycket i skolan just nu. Som tur är är dem veckorna över nu och vi kickar igång allt igen, denna braiga lördagen. :)

I tisdags fyllde jag 14 år och idag vankas det lite kalas eller vad man ska kalla det, här hemma med min älskade familj! ♥
Lite tårta och så bara, umgås :)
Tänkte dra mig ut och gå en runda i snabb takt innan jag hoppar in i duschen och sen förbereder inför dagen. 

Min mamma ska till Tyskland imorgon så inatt ska jag sova hos mormor, vilket alltid är trevligt! :)
Vi kanske ska upp till Skogen, som jag har döpt det till när jag skriver om det här, haha! ;) 
Fast det är mitt bland skogen... Men det blir förhoppningsvis att vi sover där. 

Min app för att kunna blogga via mobilen vill inte riktigt funka, så får se om jag kan få den att lyda mig, och så hörs vi av så gott det går under dagen! 
Puss och kram goingar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!