19 november 2012

Min-problem-fria-måndag

Älskar måndagar!
Vi börjar oftast 8.45 i skolan och sen så slutar vi 12.50. Bara 3 lektioner. ;)

Efter skolan drar jag hem och ser om jag har något plugg att göra vilket jag inte tror. :)
Sticker till stallet ikväll med Clara.
Pussar på Felix! ♥

Den åttonde december har vi luciauppvisning på Ridskolan och luciatåg med ridskolans hästar. Jag ska leda Felix och Moa (moadenlillagoa.blogg.se) ska va sötaste tärnan och rida honom. ;)
Måste börja träna på sångerna som vi har gjort 100 gånger under tidigare år. Helt vanliga lucia och julsånger som min hjärna aldrig vill acceptera! ;p

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan med mina vindruvor och tvn en halvtimme eftersom vi börjar senare. Have à good dag allihopa! Min är näst intill perfekt redan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!