24 januari 2013

Torsdag // 24/1-2013

Hoppas allt är bra med er? :)
Jag har varit sjuk i en vecka och varit hemma från skolan i en hel vecka, men idag känner jag mig mycket bättre och piggare. Just nu iaf. Hoppas verkligen inte det blir sämre, för om jag fortfarande känner mig bra ikväll ska jag till stallet och rida. :D
Red inte en enda gång förra veckan eftersom jag var sjuk och har inte gjort det denna veckan än sålänge heller. Men rider ikväll förhoppningsvis och även imorgon, om jag kan gå i skolan då.
Vet inte om det är dressyr eller hoppning idag, men hoppas på hoppning och att jag får Connie. <3

Ställde faktiskt klockan imorse för att komma upp lite tidigare än vad jag gjort innan i veckan. Vaknar sent och somnar därför sent, och eftersom man somnar sent så vaknar man sent osv... haha
Mejlen är rensad och kolla.
Nu ska jag fixa lite här och sen tänkte jag rensa i min garderob. Får passa på nu när jag endån är hemma och jag har orken. Bloppis? ;)

                                     Älskar att han ser helt lycklig ut på denna bilden.
                                      146 dagar till jag hämtar hem honom igen. <3

Förslag för inlägg eller ett eller annat - shout, kommentera! ;)

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!