19 april 2011

Bättre

Hej! Det är bättre nu än imorse och förmiddags... Fast pallar inte prata om saken ännu men jag berättar för er när jag är på något bättre humör. Mådde lixom inte dåligt så att man kände att man skulle kräka typ eller så, utan mådde dåligt innombords.:'( Ja, usch!

Nu sitter jag i en soffa på ett ställe som min mamma tränar, köpte en smoothi mer massa olika bär, den heter berry+ :) Mammas core pass slutar om 10 min och sen ska vi hem och äta. Följde med hit för det är jätte tråkigt att vara själv hemma på kvällarna... Ska till stallet imorgon iaf, ska bli skönt att få komma dit och släppa allt annat ett tag! Stallet är den enda platsen där jag verkligen kan slappna av! Hörs imorgon med uppdatering om ridpasset. <3 ;)

1 kommentar:

  1. Gumman, du vet att du kan alltid komma hem till oss om du vill! :)

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!