20 april 2011

Vad händer

Vet inte vad som händer just nu!? Allt är en enda röra och och vet inte riktigt vad jag ska göra...
Det är såhär att min favorit häst på ridskolan ska säljas och allt känns skit just nu! :'''''''''''''''''''''''''(
Det är en av mina kompisar som ska köpa henne så jag vet att hon kommer att få det jätte bra och att hon kommer få mycket kärlek! Hon är inte någon typisk ridskoehäst och kommer trivas mycket bättre som privat häst men jag kommer sakna henne som f*an! Jag kommer att få hälsa på henne ibland och så men det känns endån helt hopplöst just nu!♥

*gäsp*
Världens bästa, sötaste, roligaste, underbaraste och finaste ponny! Munsboro Briscoe- jag älskar dig något så in i!

Gud, kan inte ens skriva detta utan att gråta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!