25 april 2011

Sorry

Okej, förlåt för att jag inte har uppdaterat sen i onsdags förra veckan!, men jag var i stallet ons-fre och sen resten av fredagen var jag hos min mormor och åt påskmiddag, sen var jag hos min pappa i helgen och så. så jag har verkligen inte haft tid! Förlåt för det, ska bättra mig, jag lovar! Ska även försöka att lägga upp mer bilder här på bloggen och jag har bilder men oftast så pallar jag inte ladda upp dem från kameran men ja...

Btw, ska försöka att vara lite social idag! Vill sitta i trädgården, sola och blogga sammtidigt men det går inte för jag ser inget på skärmen av ljuset där ute. :/
Längtar INTE tills imorgon- då är det skola! :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!