16 april 2011

God morgon

God morgon på er alla söta bloggläsare!<3 :) Vaknade precis, skönt att sova! Tänkte fixa lite med bloggen nu, få den lite uppdaterad och lite så :) Om det är något speciellt som ni vill att jag ska skriva om eller något sånnt, önskemål på bilder, inlägg eller liknande så är det bara att skriva ditt önskemålet i en kommentar eller skriva ett mejl till egenfottat@hotmail.com , jag kollar mejlen varje dag så jag lovar att svara så snabbt jag kan! ;) Du kan även mejla mig till den hotmailen om det är något annat, alltså så kan du mejla mig om typ vad som hälst. Eller kommentera som sakt...
Tråkigt väder idag är det oxå, himmlen är helt grå och det har regnat inatt. Boring! :( Så inga planer idag, änn så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!