15 april 2011

Påsklov och myskväll

Weey! Påsklov nästa vecka och måndagen där på :D Ska vara i stallet ons,tor och fre på lovet. Slutade 13.45 idag (som vanligt) och kom hem för ett tag sen. Sitter och äter godis nu ur årets första påskägg som jag fick av min söta bästis<3 :) Lyssnar på musik och tar det lugnt nu bara, borde ta något att äta oxå. :/

Btw, ikväll kl.18 ska jag och 4 till hem till en kompis (alla går i min klass), vi ska hyra 2 filmer, köpa pizza, godis och lite sånnt! :D Kommer bli myskväll, hihi. Vi ska nog hyra en komedi och en "skräck", nä inte skräck men en som är lite spännande och åt det hållet, ni fattar!

Blev riktigt nöjd med min header till bloggen! :D Jag är inte världens bästa på att jobba i paint men jag gillar den! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!