16 augusti 2011

Imorgon = sista dagen

Sista dagen på sommarlovet. Tungt, bläigt och blä!
Men... eftersom att det är sista dagen imorgon, skolan börjar på torsdag, så ska jag ikväll, läsa lite extra länge, skriva lite extra länge på min fanfic (twilight) som jag skriver och sova extra länge, eller ja, så länge jag kan sova. För vaknar jag efter 9 så är det kört. Jag menar att jag brukar alltid vakna runt 7 tiden, sen tar det typ 2 minuter så sover jag igen, och sen sover jag till typ 11, halv 12, hehe... Jag vaknar vid 7 och kan somna om men om jag vaknar efter kl. 09, alltså t.ex 09.37 så är det kört typ, då kan jag inte somna om! Konstigt egentligen, eller? :)

Sen på morgonen ska jag ta extra lång tid på mig, bara total slappa mästa av dagen iaf, sen ska jag nog göra något med min mormor, hon ville det, att vi skulle göra something innan skolan börjar.
Låter det som en bra plan eller? :)


// Isabelis

5 kommentarer:

  1. Låter som en mycket bra plan, eller så kan jag väcka dig i morgon bitti ;)

    SvaraRadera
  2. Hej, söt blogg! Kör du länkbyten? :)

    SvaraRadera
  3. Jag har länkat din blogg nu :)

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!