17 augusti 2011

Tack

Tack, alla ni fett underbara läsare!
Ni har börjat att kommentera och ni fattar inte hur sjukt mkt det betyder!...
Att logga in och se att man har mer än 1 kommentar får mitt hjärta att klappa hårt av kärlek!
Låter kanske fjöntigt, "se att man har mer än 1 kommentar".

Så är det för mig! Jag har inte förrens NU börjat få in kommentarer. Innan kunde jag få 1 kommentar med en veckas mellanrum, hela tiden. Men nu får jag iaf, ungefär 1 per dag. Ibland mer, och nu när jag logga in så hade jag 3! :D Ni fattar inte alltså! Ni vet att jag älskar er! <3

Imorgon 08.30 börjar skolan (!!!) och jag går till ungefär 14.00.?
Ska träffa en kompis som oxå ska börja på den skolan, samma klass, 08.15...
Jag vill ju inte komma försent såklart men jag vill ABSOLUT INTE komma "för tidigt" heller! Då stirrar alla som har gått där innan bara.. Men btw, jag kommer hem typ 14.15 kanske och då bloggar jag :) och sen vid 16 så åker jag till stallet för att rida lite. :) <3 Så..., hörs imorgon då mina små älsklingar! <3

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!