26 september 2011

- Alla har vi drömmar -

----> BILDKÄLLA

Jag älskar att titta på hus, inredning och så, I love it!
Innan idag hittade jag ungefär mitt dröm hus, eller gård rättare sakt! :D  Alla bilder är från annonsen på hemnet och länken ditt har ni längst upp i detta inlägget där det står bildkälla. ;)



Lägger inte upp fler bilder än dem då jag inte hade velat att en okänd person skulle lägga upp bilder på mitt hus på dens blogg. Ni förstår. Vill ni se fler bilder inne i huset, stallet o gårdsplanen så får ni kolla HÄR!

Men jo, den gården, lite renovering och hästar på det så hade allt varit fulländat! Men tyvärr är det ju inte så man lever i dagsläget.... Men nog gött det skulle va! :D

Hade jag varit gammal nog att köpa hus hade jag tagit lån direkt och köpt det, haha! xD
Sen startat en liten ridförening där.. Då menar jag liten då där bara är typ 5 boxar. Som i "Sigge böckerna" om ni har läst dem! hehe

Gilla hemnet på facebook :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!