28 september 2011

Kalas and bloggpepp

Ikväll blir det kalas hemma hos farfar. :) Faster har fyllt år tror jag det e så vi ska bara ha ett litet familje meeting, haha, bra koll jag har! xD
Iaf, ska till pappa snart, sen vidare till "kalaset" och sen hem igen, datan, förhoppningsvis!

Jag ska komma igång med bloggningen nu igen, och verkligen försöka ta tag i detta, absolut mer inlägg, NYA bilder, filmer och allt vad som tillhör! :D Har varit extremt dålig med det men nu blir det kärpning, annars blir det smisk i baken, och det vill vi inte ha, haha! Mobbat att jag använder ordet vi oxå! Det är ju inte ni som ska få smisk, fast inte jag heller för den delen, för nu SKA jag kärpa mig. Bli lika duktig jag jag var innan, när jag hade en period där jag hade super uppdatering (tyckte jag iaf) och satt med bloggen flera timmar per dag.
Inte för att jag ska sitta vid datan flera timmar men jag ska bli bättre på att skriva här, till er!
Som sötaste NellieB säger, "My life, and i give it all to you!"


// Isabel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!