16 oktober 2011

Häst o vagn och hage

Dagen idag blev från att jag inte hade en aning om vad vi skulle göra till att vi drog upp till skoghen iaf och hängde med hästarna på en LÅNG runda i skogen, ca 2 timmar blev det! Vagnen var på, så det blev lite häst o vagn idag. :) Sen promenera vi i cirka 10 minuter med dem stora ardenner hästarna till en av hagarna lite längre bort, upp. Mysigt var det! Solen sken hela tiden och vi hade fika med oss, så hästarna fick träna på att stå stilla på ett ställe där dem inte brukar stanna, good work baby! ;) <3
Sen låg där en sån skopa till en traktor mitt i skogen, och den brukade inte ligga där, och då var det såklart JÄTTE läskigt, och då drog dem iväg, haha!  "det är lugnt, bara man får stopp på dem".... ehh, ja! Att man får stopp på dem stoora hästarna är ju en fördel..... tycker jag iaf, eller vad tycker ni?? :p

// Isabel

1 kommentar:

  1. nä jag går på Internationelle skolan... var bara på slottet och gungade hehe :D

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!