18 oktober 2011

Hej!

Har åkt på en riktig förkylning nu asså! Ont i halsen, och svullen i halsen på båda sidorna. Snuvig, lite hostig emellanåt och nyser 24/7! Jobbigt!

Morgonen startades med en tur till stallet. Vi hade lite genomgång av det vi ska göra när vi rider på fredag. Massa såna saker inom dressyren.
Det är bra, för när jag har dressyr på torsdagar på träningar så har jag hoppning på fredagar och tvärtom. Man får lite av varje lixom, sammtidigt, bra tycker jag! :)


Men nu ska jag gå och hämta min cykel, hade punka på bak så vi fick lämna in den.. :/
Puss <3

// Isabel

1 kommentar:

  1. Vinn ett Dynamic schabrak 2011 från Schockemöhle.
    Valfri modell ( dressyr eller alund ) samt valfri färg ( vit eller brun)
    Reglerna är enkla, alla regler finner du i inlägget nedan.
    http://stockholmriders.blogg.se/2011/october/bloggtavling-igen.html#comment
    Vinnaren blir även länkad inför 300 läsare på våran blogg. Du får en extra röst om du komenterar vår frågestund ;)
    För en extra röst, ställ även en fråga på vår frågestund!
    http://stockholmriders.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!