20 oktober 2011

Senare idag - stallet

Är sjuk, blääää.... Förkylningen blev värre! :(
Men ska iaf rida sen, ska upp till stallet vid 4, fixa lite och rida. Ska be mamma ta några bilder, och kanske filma lite. Sen beror det på hur det ser ut, om jga lägger upp det här eller inte.. Ser det hemskt ut lägge rjag inte upp det, haha! xd

Sitter iaf här och tråkar lite, vid fb, läser lite bloggar och ska försöka blogga lite själv också.

Var hemma igår oxå och då spenderades HELA dagen med att ligga nerbäddad i soffan och kolla Djursjukhuset på svtplay. Haha, jag gillar djursjukhuset! Och nu var det extra roligt att kolla på det eftersom att jag "praoade" där för någon vecka sen, man kände igen sig! ;)
Jag SKA bli djursjukskötare sen! Inte veterinär, djursjukskötare. <3 :)

Btw, så ska jag snart på "prao" där igen, om typ 2 veckor. :D Det ska bli sjukt kul att göra om det, det var roligt, mysigt, spännande och intressant!

Om det är någon som vill underhålla mig så go! xD Kommentera så svarar jag eller vad ni nu vill.. ;) Fast jag brukar ju iförsig svara på alla kommentarer, men who cares?

Puss från mig! // Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!