24 oktober 2011

Jag är sugen pååå toooaaassstttt!

Som rubriken lyder ja... Lite dampigt... fast nää. ;)

Kom hem vid 3 idag, och sen dess tills för ungefär 30 minuter sen har jag suttit och gjort en engelska redovisning som ska va klar idag egentligen, men eftersom att jag var sjuk så fick jag till imorgon på mig, snällt! xd Skulle skriva en text om hästar på svenska först, och sen skulle jag översätta varenda liten millimeter till blää engelska. :/ Men nu är iaf, det klart.
Har inte ätit någon lunch i skolan då maten oftast är blä, och har inte hunnit äta något sen jag kom hem så jag är HUNGRIG som få! MAAATTTTTTTT! (ursäkta mina smått dampiga dagar ibland, HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)
Var det någon som sa dampig?? Hmm.... xD

BTW, nu ska jag försöka va seriös.. iallafall lite, thihihi! Nä, skärpning!
Haha, är alldeles för , ja jag vet inte vad, för att blogga idag, så jag vi hörs, kramisar! <3

// Isabel

1 kommentar:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!