23 oktober 2011

Kvällen

Åkte till pappa igår, och har typ hjälp lillebror med batman Tv-spel hela helgen, hjälpt med att komma vidare till andra nivåer. Haha, liv eller vad?? Men nä, det är rätt mysigt att få tid med honom på det sättet, att bara sitta ner med honom, prata, skratta och spela. Eftersom att jag bara träffar honom varannan helg så är det rätt mysigt! ;) Han är rolig att va med när han har rätt humör (han är 6år). ;p

Nu sitter jag hemma hos mormor, har ätit middag här och nu bara sitter vi här framför tvn och ja, jag vet inte. =D
Imorgon blir det skolan igen, har ju varait sjuk nästan hela förra veckan, med förkylning och migrän så jag har missat ett MA-prov och så har vi ENG-redovisning imorgon, som jag knapt har börjat på... :/

Iaf, blir lite True Talant nu så hörs vi. Puss o kram <3



// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!