17 december 2011

En vecka...

kvar!
Till vad? Jo, julafton ofc! :)
Tycker att det är mysigt när det är jul. Det enda som fattas nu är SNÖÖÖÖÖ! :/ Vill ha snö NU! <3

Men nästa vecka ser ut som så att jag e i skolan mån-tis. Onsdag börjar jag 12.30 slutar 13.30, så det räknas knappt, behöver nt ens ställa klockan då jue. :) Måndag & tisdag direkt efter skolan cyklar jag till stallet (bloggar därifrån då:) Torsdag ska jag oxå rida. Men det är sista lektionen för denna terminen så vi ska ha gymkhana (stavning?) och vara utklädda.
Vet inte vad jag ska vara utklädd till, förslag? (:

Sen kommer det det bli slappedag på fredagen och på lördagen är det christmas! :D

"Tomten- tack för ännu ett bra år med upp och nergångar. Jag uppskattar att du tar in alla mina önskningar, även om alla inte går som jag vill eller blir uppfyllda. Men vet du, Tomten, jag har en till önskan. Jag önskar..... att vi får snö på julafton! God jul!"

// En juligt snäll Isabel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!