17 december 2011

Enorm blogglust

Fick sån enorm blogglust nu när jag ska gå och lägga mig. Smidigt Isabel, jo jag vet, smidigt! xd

Alla sånna här inlägg gör jag från mobilen, men nu i veckan ska jag ta och sätta mig med datorn och bl.a. svara på frågestunden osv. Har fått några frågor iaf & har du inte ställt din fråga än så passa på att göra det! :)
Leta upp frågestunds inlägget eller ställ frågan i detta inlägget, spelar ingen roll för mig. ;)

När jag har datorn ska jag även passa på att göra några inställda till på t.ex julafton. :) har ni julönskemål så kom gärna med dem oxå.
Alltid öppen för förslag!

Ursäkta mina små damp-anfall ibland *höhö, host host* (bilden)

God natt mina små fågelungar! <3 xD

(snacka vi konstigheter här eller- fågelungar!???.... haha x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!