7 december 2011

Julen

Tiden framöver , eller ja, under jul och så så kommer det bli ganska mkt med hästarna. En tävling i början på januari oxå. Mitt mål där är att komma över alla hinder utan att faila, höhö. Är inte sådär jätte haj på att hoppa, eller asså jag tycker det är kul men inte så höga hinder, så jag ska tävla 70 cm.. ;) men det ska endån bli kul!

Snart julafton oxå. Typ 7 idag så det är 17 dagar kvar om jag räknar rätt?
Jag önskar mig pengar. Enklast för då kan man köpa saker själv sen ist för att andra köper kläder, skor & sånt eftersom att jag är ganska petig med att dem ska sitta bra, helst ska inga sömmar kännas och skor ska inte glappa eller sitta åt på något ställe osv, haha.. xd

Men jag vet inte riktigt vad man ska köpa elr hitta på till dem andra..
Så min fråga till ER är om ni har några julklappstips OCH vad NI önskar er i julklapp????? :)
// Isabel

2 kommentarer:

  1. heej! :) tkr du att d ä skillnad ifrån ditt fösta inlägg tills nu? :) Frååågan på bloggen.. nuuh XD

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!