8 december 2011

Svar på läsarfråga

Fick en fråga från Sara och hon skriver såhär
" Heej! :) tkr du att d ä skillnad ifrån ditt första inlägg tills nu? :) Frååågan på bloggen.. nuuh XD"

Hej Sara!
Eh, jag kan svara såhär att jag tycker att det är stor skillnad på sättet som jag bloggar på. Hade en annan blogg innan denna och då kunde det va inlägg som "hej nu har jag ätit middag hos mormor, det var gott. Men orkar inte blogga så hörs imorgon ..." roligt att läsa om.. näe!..
Men jag tycker att jag driver bloggen mer seriöst och jag strävar framåt, vill komma någonstans och strävar efter större mål ju längre jag kommer.
Kan inte svara bättre än att jag tycker jag har utvecklats genom bloggen och att jag skriver mer mogna, seriösa inlägg nu. :)
Kolla på bilden nedanför, hur långt jag har hunnit skriva "egenfottat" och vad som kommer upp i förslagen! ;)

// Isabel

3 kommentarer:

  1. fin blogg du har tjejen! följa varandra? kram Frida

    SvaraRadera
  2. Har lakt till dig nu :) säg gjärna till när du har addat mig.
    kram Frida

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!