12 februari 2012

Detta blir riktigt bra!

Hallojsan!
Nu har jag varit och kollat på stallet där min älskade Felix kommer stå över sommaren.
En mysig liten gård mitt ute, med 2 boxar och sen lösdrift. Just nu är där bara 2 hästar. En lite grövre häst och en shettis. Där är bara en hage men den är STOR kan jag säga, och går såklart att dela av. Även en helt okej paddock. :) Detta kommer bli jätte bra! <3

Tassavtryck i snön utanför vår trädgård.

Längtar tills dagen då vi får köra hästarnas (min kompis ska oxå ha häst där) saker till det stallet. Sen lasta in hästarna i transporten stänga luckan och bye bye till ridskolan. Skönt för hästarna också att få komma bort från ridskolan ett tag, där det alltid är full rulle, massa barn som ska pilla på dem osv. Hade jag varit häst hade iaf jag tyckt att det var skönt att komma till en liten gård med bara 3 andra hästar, där det bara är jag, min kompis och en till större tjej som har häst där. :)

Hur är gårdarna där ni som har häst, har er/era hästar? Stor, lagom, liten gård, hagar och stall? Många hästar, några hästar? Mkt folk, lagom med folk, lite folk osv? Kul att veta! :)

// Isabel

2 kommentarer:

  1. vad roligt!
    jag har ingen egen häst, men ska försöka hyra till nästa år..

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!