11 februari 2012

Åker och kollar på stall

Imorgon förmiddag åker jag & mamma och kollar på stallet som vi ska ha Felix i, i sommar. Hon som äger gården är vererinär, skit bra ifall det händer något, men det hoppas vi såklart inte att det ska göra! ;)

Ska bli kul! Gården ligger ca 15 min från oss, tror jag. :)

Klockan är 22.00, jag sitter i soffan, ögonen går nästan i kors.. Det är bara det att min lillebror som är 7 år yngre än mig, inte har lagt sig ännu, haha. Han är inte ens trött.... Då vill inte jag lägga mig, höhö. xd

// Isabel

6 kommentarer:

  1. va kul:) gården där Winston bor ägs av en hovslagare, det är ockå bra ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir bra i det stallet :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan ! ;)
    Allt väl ? ;D
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jadå allt bra ;) Gjort i dag ?
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Sv: Hihi, kul att du tycker det! :D Såg ovanför att det kommer videoblogg, ska kolla den sen :P

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!