9 februari 2012

God morgon gott folk

Sitter i soffan med tvn på och myser. Börjar inte förrens 08.50 ibland på torsdagar men jag går endån upp vanliga tiden, 07.00, eftersom att jag tycker att det är mysigare att kunna sitta i soffan i typ en timme, bara mysa och ha tvn på! :)
Men.., nu ska jag gå och fixa till mig, sen iväg till skolan.

Direkt efter skolan cyklar jag till stallet och rider lite dressyr. :)
Lovar ingen bra uppdatering idag, men ska göra så gott jag kan/hinner. ;)

// Isabel

7 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra dag! :D

    SvaraRadera
  2. Tycker precis som dig! Dock är jag oftast för lat för att gå upp tidigare, trots viljan ;)

    SvaraRadera
  3. Företag som skall sponsra oss med pris i bloggtävlingar :)

    SvaraRadera
  4. Kika gärna in på min blogg, när du har lite tid!

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!