8 februari 2012

Livar upp stämningen

Sitter i skolan och väntar på att dem ska öppna matsalen....
Har varit hemma mån-tis (därför jag hade bra med tid till bloggen igår) så lite segt att komma tillbaka nu, mitt i veckan. Hade tydligen engelska "uppsats" typ, vi skulle skriva någonting. Men eftersom att jag inte hade sakerna hemma när när jag var hemma så har jag inte kunnat göra klart det. Ska se lite extra söt ut och fråga min lärare om jag kan få jobba med den när dem andra gör den och göra den en annan gång när dem andra ser skräckfilm. Jag vill endån inte se filmen, too scary! Höhö xd

För att göra lunch rasten något roligare medans jag väntar på att engelska ska börja, sen musiken och sen sluta (slutar en timme tidigare än vanligt idag, så den tiden kommer jag utnyttja till att blogga sen när jag kommer hem), så passar jag på att skriva här lite.
KOMMER FORTSÄTTNING PÅ DETTA INLÄGGET SENARE, NÄR JAG SLUTAR SOM KOMMER HANDLA OM HUR MYCKET TID MAN LÄGGER PÅ EN BLOGG I JÄMFÖRELSE MED HUR STOR BLOGGEN ÄR, håll koll! ;)

Pratade förresten med Nellie Berntsson på Skype i söndags, awesome! :D
/ Isabel

1 kommentar:

  1. Hej. :)

    Vilken fin du har. :) Följ gärna min underbara ponny som heter Brave Heart och kommentera så blir jag jätte glad. :) Följ Braven fram till toppen i dressyren. :)

    Kram Jessica

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!