7 februari 2012

Frågestund

Myser i soffan med goa vindruvor och top model sverige. :)
Blir inte mer inlägg idag men ska försöka att hitta på något kul tills imorgon. Så det kommer inlägg imorgon efter skolan. ;)
Åkte en snabb runda till stallet i eftermiddags. Skulle lämna mina ridstövlar som var hemma, så att dem var i skåpet tills torsdag när jag ska rida. Passade på att snabbt springa ner i stallet och pussa på Felix och Jackson. :) Jag har lärt Felix "puss".  Jag säger hans namn så att han är uppmärkam på mig, typ länger min hand på min mun och gör ett pussljud typ, haha, svårt att förklara. Då ger han mig en puss! :D <3 Mysponny<3

Tänkte köra igång en spontan frågestund. :) Svaren kommer i ett videoinlägg om jag får 10 frågor (behöver inte var från tio olika personer). ;) Fråga på nu bara! :) Svarar på alla frågor.






// Isabel

6 kommentarer:

  1. SV: haha har du? fett coolt ;)
    jag köpte ponnystorlek men hoppas de passar ändå.. ;o

    SvaraRadera
  2. hur ofta rider du?
    rider du på ridskola?
    vilken är din favorit hästras?
    vilken färg tycker du är finast på häst?
    hoppning eller dressyr?
    tävlar du?

    SvaraRadera
  3. följa varann via bloglovin? :)

    SvaraRadera
  4. SV: ingen fara! har du lagt till mej? :)

    SvaraRadera
  5. SV: har lagt till dej nu! :)

    SvaraRadera
  6. hur gammal?
    När började du rida?
    Egen häst?
    pojkvän?
    favvo mat?
    <3

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!