29 mars 2012

Beskrivning av min stjärna, Felix

Igår va det någon som undrade om jag rider på ridskola, och ja, det gör jag, och trivs väldigt bra där. Såklart att jag vill ha en egen häst, vem vill inte det lixom, men jag känner mig väldigt väl till mods på Ridskolan, eftersom att det alltid är bra stämning där och alla är glada, hjälpsamma och underbara vänner. Ni kan inte ana hur många vänner jag har skaffat genom det stallet - massor! <3

Felix är en häst på Ridskolan som jag alltid har på fredags lektionen och sen varierar jag på torsdags lektionerna.

Felix är även min, den 20 juni tills augusti. :D love life!

Om jag skulle beskriva Felix med bara några enstaka ord, skulle det bli godhjärtad, lättlärd och underbar.

Han är en ponny med ett hjärta av guld som alltid vill ens bästa. Han ställer upp och gör sitt bästa.
Han lär sig lätt och VILL lära sig, vill hjälpa till.
Med godhjärtad menar jag att han alltid är så jvla snäll, hjälpsam och gör som man vill.
Fast sen gör han inte arbete i onödan.
Han är inte särskilt pigg utan man måste ge honom mkt energi och fart.

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!