29 mars 2012

Ridning med Felix

Är nyss hemkommen efter att ha varit i stallet. Red mitt finaste hjärta idag. :)

Red först ut, värmde upp och började jobba lite på fältet. Bara skritta och trava där för att underlaget var si sådär. Det var ganska blåsigt men endån fint, men Felix var lite halvt okoncentrerad i början där ute, stel och spänd, och jag tror aldrig att han har blivit riden där innan. ;) Sista minuterna där ute blev han ganska fin.
Red till baka till ridhuset för att galoppera dem och där va han jätte fin, i galoppen och när vi travade av.

På lördag eller söndag nästa vecka så kanske en av mammas kompisar ska följa med när jag rider Felixen och hon har bra kamera osv. Så då kan ni vänta bra bilder, men det är inne förrens nästa helg. ;)

Dessa bilderna är från när vi precis hade kommit ut på fältet, taget med iPhone.
Som sagt, lite spänd. ;) <3
Och han är INTE den som går i form bara man kramar på tygeln kan jag lova er. ;)

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!