8 juli 2012

Trovärdigt?? :S

"Hej! Jag är ditt största fan alltså!!! Du har en sargen blogg och du är själv skiitsnygg😜 så jag tycker att du var klart en värd vinnare;) Förresten, vad ska du välja för grej? Ps. Din häst är supersöt!" på Tack finaste NellieB
___________________________________________________________________

Asså förlåt, men jag vet inte om jag på riktigt ska tro att det är Nicholai Hollensen (från ponnyakuten), men länken på vem det var som skrev kommentaren kommer till din blogg?
Om det är det så, tack, för dina fina ord. Jag ska välja ett par assnygga ridbyxor som jag velat ha länge. ;)
Gulle dig, om det är du, men det känns lite overkligt isf! :)
Kommentera om det är du, så skulle jag bli glad och svara dig tbx. ;)<3 Puss & kram 

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!