25 augusti 2012

Borde egentligen sova?

Men är det lördag så är det.. Ligger iaf i sängen. ;)
Lyssnar på NRJ i hörlurarna och chattar på viber med fina Moa.
Kolla in hennes blogg, moadenlillagoa.blogg.se. :)

Idag var jag på 1-års kalas hos min yngsta kusin, Mika. Busunge är hon! :D
I torsdags red jag en ponny som heter Connie och det gick faktiskt väldigt bra , förutom att hon har väldigt svårt att göra skänkelvikning undan höger skänkel och att jag som ryttare har svårt att ta oss egenom det tsm. :/
Bara att jobba på, men ska hoppa lite nästa vecka. :)
I fredags red jag en storhäst som heter Roxette. Aldrig ridigt henne innan men jag gillade henne otroligt mycket! <3
Riktigt fin och hon är bara 8 år. Alltså har hon många år framför sig och jag skulle gärna vilja fortsätta att utvecklas tsm med henne. Jag är väldigt lång och kommer snart att få byta upp till storhäst ändån.. :/ men jag gillade rosa, som hon kallas, väldigt mycket! :)

Bild på födelsedagsbarnet <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!