18 augusti 2012

Hej!

Jag är så konstig när jag bloggar...
Ibland känner jag att fan nu kör vi, vi ska bli stora!
Och ibland bara, åhh, jag pallar inte längre.
Just nu vill jag bara blogga när jag har något att skriva, inte behöva ha press på mig att jag måste blogga bara för att jag måste, för vi ska bli någonting stort.

Idag började skolan igen det var faktiskt rätt kul om jag ska va ärlig.
Skitkul att träffa alla kompisar men speciellt min lilla älskade Johanna som har varit i USA typ hela sommaren. ;)
Ska bli kul att komma igång igen och det är ju faktiskt lite mysigt med hösten också. Mysiga kläder och att kunna ha mössa till varje outfit är awesome! ;D
Älskar mössa!!!
Vi började 12 idag och slutade 13.30 så det var alltså inte så länge.
Vi fick schema som ser helt okej ut, skåpsnyklar till våra nya skåp och gick igenom lite saker. Sen fikade vi. :)
Skriver imorgon mer, om dagen. :)
Just nu är bloggen på hobby nivå.

Tack för idag, mormor, vet att du läser! :)

1 kommentar:

  1. Känner ibland samma sak! Ibland känner jag inte alls för att blogga och ibland vill jag bara blogga :p Btw, du blev jättesnygg i din nya hårfärg! :)

    /Moa
    http://moadenlillagoa.blogg.se/?tmp=930733

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!