15 augusti 2012

Mår så bra, ♥

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Är en bra kväll, ikväll!
Vissa kvällar kan jag ligga och ha så otroligt mycket i huvudet att det är svårt att konsentrera sig på det positiva i saker. När man får konstig magkänslan och allt känns.... fel.
Idag är en av dem bra där jag fortfarande tänker mycket fast allt är så otroligt positivt! Skulle kunna börja gråta när som helst av lycka åt andras framgångar, att andra har det bra och att dem mår bra, fast samtidigt känna mig lycklig åt mig själv! Ler åt allting och jag känner mig så lyckligt lottad!

Imorgon ska jag ha bästisdag med bästa vän. Bara mysa. Åker och shoppar på dagen, fikar och åker kanske till stranden på kvällen, ska tydligen bli riktigt bra väder! Åh, vi kommer ha det så bra!
Och jag älskar hela världen, allt och alla just nu!Till och med spindlar- dem har ju lika mycket rätt till att leva precis som jag. Även dem har säkert känslor, en familj att ta hand om (haha!) osv.

På måndag börjar skolan och det ska bli helt jävla underbart, rent ut sagt, att träffa alla underbara människor som befinner sig på min skola, alla kompisar. <3

Nu ska jag fortsätta le och lyssna på musik som gör att jag ler ännu mer, förstärker känslan! ;)

2 kommentarer:

  1. detta inlägg gjorde min dag, jag mår inte så bra men du fick mig att le, faktiskt.. :)

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!