11 augusti 2012

Smålands semester ♥

Gud, har helt glömt bort bloggen nu när jag har varit i Småland. :o

Igår var vi på Börjes och fika, det är sjukt billigt där. En kaffe kostar 1,50 kr och en räkmacka typ 24 kr, haha...
Sen gick vi över till Börjes hästaffär och kollade lite. Ville ha nya stövlar att rida i så vi kollade lite på det.
Det blev faktiskt ett köp, av ett par skitbra stövlar som jag skriver mer om sen. ;) riktigt nöjd.
Sen åkte vi till min mormors bror och hans fru, där vi sov.

Idag har vi varit på Börjes igen, fast i vanliga affären, ett mini-ullared. :)
Sen gick vi över till hästaffären igen och jag köpte ett träns, som även det kommer i annat inlägg.
Sen åkte vi till en sjö som heter Djupasjön, mysigt. Badade inte men vi satt på bryggan och så ett tag.
Åkte sedan vidare till kyrkogården där min gammelmormor och gammelmorfar (mormors föräldrar) ligger, satte lite blommor och så.

Nu sitter vi i bilen på parkeringen hos kyrkogården och försöker komma på ett ställe att äta på.
Have a good day, my friends! ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!