12 september 2012

Dagens vill ha!


Väst, Hööks - riktigt snygg och jag har faktiskt varit på hööks för att köpa den, men tyvärr fanns den bara i storlek M och L just då. Jag behöver xs i denna. Men den skulle komma in nästa månad igen då då är den min! 

T-shirt, H&M - En helt vanlig t-shirt som går att ha till allt. Man kan matcha en sån här vardaglig svart tröja till ganska mycket. 

Skjol, Lindex - Snygg usa skjol som man kan ha till mina andra usa kläder som ungefär halva min garderob består av - usa märken på kläderna. Man kan även ha skjolen som linne på somrarna osv. Alltså, man sätter upp skjolen som ett linne. 

Skärp, Lindex - Jag har blivit skärp tokig, vill ha skärp till allt! Har aldrig gillat det innan men har nu insett att det är jäkligt snyggt måste jag säga. 

Skärp, H&M - Ännu ett skärp. Här ett helt vanligt i läder som går att ha till allt möjligt. 

Skjol, Lindex - Denna är tänkt som linne, som jag beskrev under usa kjolen. Denna är längre än den andra och går att ha året om. Skjolen i sig är lite tråkig men blir helt annorlunda om man sätter den där den inte "ska" vara egentligen. 

Topp, Ginatricot - Bh utan axelband - praktiskt och snyggt till vissa kläder där man inte vill ha banden.

Skorts, H&M - Liknande finns även hos t.ex bikbok, Cubus och i princip alla klädbutiker just nu. Snyggast är dem på bikbok, enligt mig. Dem ser lika dana ut bara att designen på fickor, dragkedja osv är lite annorlunda. Som sagt, ett par snygga läderskorts helt enkelt. 
_____________________________________________________________________________

Hej! Blev ingen bästisdag idag som det var tänkt. :( Hon är sjuk så vi tar det på måndag ist. 
Jag känner mig inte häller som världens friskaste osv men är inte hängig och så iaf. ;)
Hänger med mamma ut på lite ärende ist, som plantagen och så. Slänger upp en dagens sen osv. 

Puss // Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!