11 september 2012

Skolan var bra, fast ändån jobbig, då vi går till halv 4 och sista lektionen är en lång no på 1 h & 20 min...
Nu är klockan iaf 18 och jag har varit hemma från skolan i drygt 2 timmar. Gjorde 2 uppgifter i engelska och so. Eng till torsdag och so inte förrens tisdag nästa vecka, men så är det gjort iaf. :)
Fet huvudvärk idag igen. :( måste verkligen börja ha med mig vattenflaska i skåpet i skolan. Jag dricker inget på hela dagens annars och då är det ju inte konstigt att man får huvudvärk. Jobbiga skolämnen och en överhettad hjärna gör ju inte saken bättre.
Klarade mig igenom matten idag utan "jag får ångest/panik stress så jag nästan börjar gråta" anfallet som jag har fått dem 2 senaste gångerna i slutet av lektionen. Kanske för att jag ligger typ 4 sidor fram i boken, som jag betade av när jag hade kompledigt förra onsdagen. ;D

Även denna onsdagen är jag ledig, fast nu studiedag och även pluggfri, haha! ;p
Blir sovmorgon och sen heldag och mys med shopping med bästis♥

Önskar er alla en bra kväll och sen ber jag er att inte missa svenska hollywoodfruar ikväll med världens skönaste och underbaraste Isabel Adrian! Hon stavar tom lika dant som mig & min stavning är inte vanlig eftersom att det är spanskt. Och jag har tyskt efternamn, haha! xd knäppt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!