10 september 2012

Hej svejs!

Idag var det skola som gällde. Känner mig inte helt ok, som jag skrev igår men det är bara att stå ut imorgon oxå, sen är jag ledig på onsdag. :)

Skulle egentligen till stallet nu ikväll men hade ont i huvudet och låg nerbäddad i soffan så jag blev hemma.
Ska till stallet imorgonbitti innan skolan endån så då får jag komma dit en liten stund iaf, träffa pluttis ♥

Eftersom jag blev hemma så tog jag mig igenom lite SO och nu fortsätter jag att kolla på tv. Kollar just nu på ett program som heter Djurakuten. Precis som djursjukhuset, fast annat namn bara. :) tycker det är kul att kolla på, fast såklart inte att djuren är skadade. Men det är kul när dem blir friska igen. :)
Var precis en kritvit liten chiuaua (stavning?) som dem trodde var döv, vilket oxå stämde. Så jäkla söt!
Har alltid sagt att jag ska ha en sån hund när jag blir stor och man blir ju inte mindre sugen när man ser alla dessa på tv. En vit, åhh! :')

Nu tänkte jag äta min typ femte kanelbullen för dagen och fortsätta kolla. Sen blir det X-faktor och ensam mamma söker. :)
Puss <3

1 kommentar:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!