26 september 2012

Detta ska kallas en rubrik

Har tyvärr inte bloggat på några dagar då det har hänt lite grejer och så som jag inte kan ta upp så jag har helt enkelt inte haft en tanke på att blogga. Har haft fokus på annat..

Redan torsdag imorgon! Helt galet vad snabbt dagarna går - sinnessjukt, helt seriöst! Var det inte precis helg?
Det är både bra och dåligt att veckorna går så otroligt snabbt.
Bra-
• Det känns som att det är kortare tid kvar till saker man (jag) ser fram emot.
• Skolveckorna går snabbt och det blir snabbt helg igen.

Dåligt
• All ledig tid är snabbare över.
• Dagarna blir kortare och man skulle behövt 2 h till.

Okej... det där var ingen bra "bra & dåligt" lista, haha..
Imorgonkväll när jag kommer hem från stallet så ska jag skriva vidare på ett inlägg som jag har börjat på, som jag fick inspiration till via instagram.
Så vet ni vad som väntas.
Så svårt att komma igång.

Påminn mig att jag MÅSTE fråga skolan om prao-papper imorgon, okej! Kommentera det, så kollar jag kommenterarna imorgon på min lunchrast ;) tack!

Bilden är fotad i smyg av min kompis Sara, i matsalen, i tisdags (igår), hihi!
Glad man kan va då. Bara för att jag har världens bästa vänner som alltid får mig att skratta och ha kul! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!