1 oktober 2012

2012-10-01


Första Oktober

Bara hör på hur det låter! Oktober.... helt sinnes alltså.
Imorse när jag gick upp, 06.25 så var det kolsvart utomhus, som att det va tre på natten. Både jag och mamma vaknade dessutom med ont i halsen och bara blää. Lite "jag-vill-vara-hemma-idag-feeling-man-får-då". Tröstade mig med att jag slutade 12.40.

Nu är jag hemma och har tråkat ut Liam med att jag skulle plugga so. Vem va fan ska man göra lixom? Är ju cp-tråkigt att va ute i detta vädret också.
Nu ska vi kolla på Barnen i bullerbyn som han aldrig har sett. Barnen 2012, kollar på action 24/7!
Lova mig att aldrig låta era barn, syskon, syskonbarn, och alla som du känner gå miste om Astrid Lindgren! <3



// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!