2 oktober 2012

Vi gör det till en bra dag!

Dagen började toppen med att jag försov mig... Great lixom, typ första gången i mitt liv jag försov mig mer än 5 min!
Min snälla mamma körde mig till stallet, där jag började dagen, pussade lite på Felixo och nu ska jag ta bussen till skolan. Börjar lektionerna kl. 10.
Går till halv 4 idag -blääää- men har bara 3 lektioner. Cp lång lunch på typ 1 h och 50 min. Hade räckt bra och väl med 25 min!

Men vi gör dagen till en bra dag och tänker positivt! :)
Jag tänker iaf sitta i skolan, med min stora mysiga halsduk, höra regnet smattra mot rutorna, kolla ut på den gråa himlen och vara glad att jag är inomhus.
Sen efter skolan cyklar jag hem och myser resten av dagen.
Skicka ett hjärta till dem som betyder något och som du aldrig vill förlora, tänkt bort allt det dåliga och gör om det till något positivt.
Lets do tuesday again! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!