11 oktober 2012

Idag är nu, imorgon är framtid

Blev ingen ridning idag, eftersom att jag endån varit hemma i 3 dagar.. Tråkigt, men får rida imorgon bitti istället. Hoppar då en storhäst som heter Lobo. Riktigt fin e han!

Sen blir det skola och 3 lektioner. Slutar 14.05 och då ska jag hem om ett tag för att sen sticka iväg till pappa, där jag ska va i helgen. ;)

Mina underbara vänner johanna & Clara kom förbi mig innan när dem slutade skolan och fick mig på bättre och piggare humör! ♥ :)
Tar bussen till skolan imorgon, så ska försöka slänga in ett inlägg då.

Vill även påpeka hur otroligt, galet mycket jag längtar till julen!
Asså, bara tänk? Det är kallt, man kan gå och mysa i tjocka tröjor, mössor och halsdukar. Man får jul pynta och hela huset blir juligt, ljust men endån mörkt, ljus tända lite här och var och allt bara är mys! Längtar också till snön, och typ nyår! :)
Godkväll, gott folk! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!