11 oktober 2012

Hemma idag med

Håller mig hemma idag också.
Men mycket piggare idag! :)
Ska gå upp på mitt rum och se om det finns nått kul att hitta på där..?

Om jag åker till stallet sen, som jag förmodligen gör, så blir det ett dressyrpass med min prins, Felix. ♥
Hoppning nästa torsdag.

För kanske ett år sen, alldeles för länge sedan, så köpte jag och mamma vars en vit tavla som vi själva skulle måla på och vi har fortfarande inte gjort det. Min tanke var att jag skulle skriva lite olika bra citat på den och sen sätta upp på mitt rum. Sen ovanför min säng ska jag klistra ihop lite olika bilder på Felix och mig från i somras och sätta upp i en större ram.
Får se vad jag kan hitta på nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!