10 oktober 2012

Vad händer?

Hej!
Är sjuk.. Känns som feber fast att jag bara har 36.1 i temp.
Hr inte bloggat alls på senaste för jag har fullt upp hela dagarna, fast än att jag egentligen inte gör någonting.
Går i skolan, är hemma, är i stallet dem dagarna jag är där och ja?

2-3 veckor kvar till höstlovet. Ska försöka va i stallet så mycket som möjligt den veckan, men även umgås med nån kompis, försöka komma iväg och shoppa lite nytt och bara ha det mys.
Ska verkligen försöka komma igång med bloggen igen (som jag alltid säger...) och jag menar det lika mycket varje gång fast kommer aldrig till den punken att det håller.
Löften är till för att brytas? ;)
Nääääee! :)

Förstår verkligen inte hur statistiken kan va den samma (låg, men endån samma) när jag inte skriver? Men det är väl bra antar jag. Men när jag sen väl börjar blogga igen så brukar det alltid sjunka en aning & det borde ju vara tvärt om? Förstår ingenting.. :/
Vi hörs och ses, IMORGON! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!