24 november 2012

10 saker ni kanske inte visste

• Jag älskar grillkrydda och vitpeppar mest av alla kryddor

• Jag är crazy i block och har en hel hylla fullproppat med block i mitt rum. Vissa av dem har fortfarande plasten runt sig, alltså inte öppnade. Ser jag ett block i en affär som är billigt, får jag nästan som en tvångskänsla av att jag måste köpa det. Lika så om det är erbjudande som 2 för 3 osv.

• Jag börjar storgråta och hyperventilera bara jag ser en liten, liten spindel (främst när jag e hemma).

• Att somrarna med Felix betalar jag helt själv. Sparar alla mina pengar för att kunna betala stall, bete, och saker till oss/han.

• Jag tror på andar och upplevde obehag och syner när jag var mindre. Är otroligt rädd för att uppleva det idag och klarar absolut inte av program som t.ex Det okända.

• Jag är nöjd med mig själv som jag är och accepterar mig själv. Skulle dock aldrig utsätta min kropp för varken övervikt eller undervikt.

• Jag skulle på riktigt inte klara av att leva utan djur som hästar och katter. Dem betyder allt för mig!

• Jag gillar grönsaker som man som ung "inte ska gilla"- svamp och broccoli. Men sånna saker som man ska gilla, t.ex morot, det avskyr jag.

• Jag har lätt för att blir rörd/börja gråta till filmer.

• Jag är en person som gärna inte pratar så mycket, utan är mer för att lyssna på andra. Fast pratar jag och jag känner mig trygg med den personen kan jag nästan prata jobbigt mycket. :p Jag kan vara ganska blyg i början med nytt folk, fast absolut inte sen när jag väl känner personen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!