24 november 2012

Go'kväll

Har haft bra tid till bloggen idag, som ger bra och fler inlägg. Ska försöka hålla det där nu, då även statistiken höjer sig. ;)
Så, en bra bloggis dag! :)

Var med mina lillebror och shoppade leksaker idag. Han var så stolt över sina 200 kronor och sprang runt som en galning och frågade vad allt kostade. Han bestämde sig för en sak för att sen ba "nä, jag ska ha nått annat istället.." haha..
Slutade med att vi kom hem med 5 stycken gummi angry birds - bra val! ;p

Själv tjänade jag pengar igår kväll, när jag satt barnvakt. Det gick bra, som förväntat. Snälla barn, snäll barnvakt. ;)
Nä, men vi kollade på film och sen lite x factor innan dem somnade i soffan bägge två. Då åt jag chips och fortsatte kolla på x factor. Hejar på Awa nu när Malcolm åkte! Heja, heja!

Annars, en bra dag över lag. Är fortfarande förkyld, men är på bättringsvägen känns det som. Lägger mig tidigt idag, redan nu, vid tjugo över tio. Lägger mig och läser Tyras "Från blogg till business". Så jäkla bra! Läser ut den ikväll och sen om jag orkar läser jag lite twilight efter också. :)

Har någon av er Tyra Sjöstedts bok? Om ni har det, vad tycker ni? Om inte, vill ni ha den, och vfr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!