22 november 2012

Gårdagen - Twilight (inga spoilers)

Förlåt för att jag inte bloggade igår men hade fullt upp hela dagen så jag hade inte en tanke på det..

Jag var ju i skolan såklart och sen på kvällen mötte jag upp Saga för att gå och se Braking Dawn part 2 på bio. Asså usch och fy säger jag bara! Det underbaraste jag någonsin sett.. <3 Heeelt galet!
Satt och grät som en gris och sen i bilen påväg hem började jag gråta igen, tårarna bara rann..
Vilken resa allt detta har varit.

Förstår först nu hur jäkla mycket The Twilight Saga har betytt för mig, hur mycket jag har påverkats av denna historien. I slutet på bion i filmen så visades en tillbakablick över alla filmerna och sen visades alla karaktärer som varit med i alla 5 filmerna , vilket såklart ledde till att jag började storböla! Skriver inget om scenerna i filmen om det är någon som läser detta och inte vill ha spoilers. 
Titta på filmen, NU!

2 bilder från filmen:




Måste och ge creed till att alla i filmen var så extra tillfixade. Ingen av dem har någonsin sett så bra ut. Bella var helt amazing snygg och så himla cool och tuff i denna filmen. Edward är ju alltid mums, Jacob med och Emmet är oxå ganska snygg, men i denna filmen var han riktigt mums! Alice ser super bra ut och alla är bara så snygga! Fast sötast av alla är ju Reneesmee! ;)
SE FILMEN ALLA DÄR UTE BOKOM SINA MOBILER ELLER DATASKÄRMA! IN PÅ SF:SE OCH BOOOKA! 

Till min mormor: Nu är det dags att påbörja detta. Vi bestämmer en dag där vi börjar med att kolla på första filmen, Twilight, sen 2an, New Moon, 3an, Eclipse och sen Breaking Dawn part 1. (inte alla på samma dag dock) Jag har alla dem 4 hemma.. ;) Vet att du vill se dem! :)

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!