20 november 2012

Luckiest girl on the planet

Inne i en överväldigande må-bra-period just nu! När allt är bra och är det inte det så ser jag det till det positiva.
Igår till exempel.
Jag hade lite sovmorgon, sen hade vi bara 3 lektioner i skolan och ingen av dem vad speciellt jobbig. Slutade 12.50. Då hem och jobba undan lite till slutet i veckan, slipper jag ha det i tankarna!
Stallet på kvällen, favorite place! Bjöds på många skratt och jag kände mig lycklig.
Fan va perfekt!

Idag är längst och tyngsta dagen på hela veckan men jag ser det som så att jag får börja dagen i stallet där vi ska hjälpa till att fix till en del hästar och sen kommer det killar från en gymnasieskola som aldrig har suttit på en häst innan som vi ska leda. Det kommer leda till skrattanfall antar jag. ;)
Sen klarar jag mig igenom denna dagen - som jag gjort så många gånger innan. Sen är jag friiii! :)

Kommer ett allvarligt inlägg sen som är viktigt att läsa!!! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!