26 januari 2013

Cozy saturday

Sitter och myser framför tvn. Mår fortfarande inte helt bra. Huvudvärk kommer och går hela tiden.
Konståkning hela eftermiddagen på 1an, så det är vad jag ska ägna mig åt! :)

I torsdag red jag en ponny/häst (han är typ 152cm) som heter Mickey. Han är inte en av favoriterna men han är trotts det riktigt fin att rida. Känns som att rida med sytrådar.. ;)
Igår red jag en häst som heter Spotlight.
Inte riktigt min typ av häst, då han alltid är väldigt pigg och då blir springig.
Visst, jag gillar att hästarna är pigga men jag vill endån att dem ska va lätta att komma åt och inte bara springa på. ;)
Typ som Connie. Hon är alltid pigg och övertaggad när man hoppar, men hon är lyhörd och lätt att lugna. :)

Nu - konståking.

Designar på slöjden i skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!