27 januari 2013

Sweet as sugar and cold as ice

Gick upp vid 10 idag eller nått, och sen åkte vi till skogen och gick i nästan 2 timmar. Snöade lite i slutet. Sen bilen hem och nu ska jag och mamma göra potatisgratäng och kotletter. Mums- typ!
Sen blir det väl antagligen att glo på konståkning resten av dagen.

Imorgon är det en ny vecka och sista veckan innan jag är ledig en hel vecka.. Ska åka skidor en hel vecka och det ska bli så jäkla härligt! Värsta frihetskänslan att åka ner för backarna. Kvällsåkning är ännu bättre för då e man typ helt ensam i backen, det snöar och är lite mörkt. Branäs ska jag till - bästa stället! ;)

Så, imorgon. Måndag och det e skola. När jag kommer hem måste jag plugga eftersom jag varit sjuk en massa och sen ska va ledig. På kvällen åker jag och mormor ut till väla och fixar lite inför resan. Det är mormor, min morbror och en av mina kusiner jag åker med. Myyys! Ska spana efter en ny foundation också på kicks. Köpte typ precis en ny men denna verkar väldigt bra och jag vill testa den. Loréal Paris Minerals är det, tror den hette så. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!